fredag 9 mars 2012

Varför kan man inte hålla det man lovar för?!


Gjorde middag, och sedan hade jag ju godispåsar till barnen.. Men det var gnäll & en massa myror i rumpan. De ville inte äta upp och de ville allra helst sitta i mitt knä allihopa! Jag som hade planer på att vi skulle spelat sällskapsspel och att jag inte skulle höja rösten en enda gång. Det gick inte så bra om vi säger så!
Hanna somnade först i soffan, straxt efter 20 bad Simon mig att jag skulle följa med honom till sängen och straxt därefter gick jag ner med Elias.
Har sett på 2 avsnitt av Grey´s Anatomy och lipat! Även sett sista avsnittet av Biggest Loser Sverige som jag inte orkade se igår, så nu är jag fatt igen.
Men jag tänkte gå & lägga mig nu! Maken är fortfarande inte hemma, men han kommer väl snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar