söndag 20 oktober 2013

Finbesök


Idag skulle vi ha gått tipspromenad i förmiddagens, men då det regnade så hoppade vi det! + att det var så kallt så det stod "rök" ur gubbens mun när han stod ute på balkongen & grejade med sina saker.
Istället ringde kusin Emilia och ville snacka med Hanna mitt på dagen. Hon ville busa med Hanna, så det beslöts att hon skulle komma hit medan hennes föräldrar shoppade och sedan så skulle vi fika tillsammans. Så mysigt att träffa dem även om det blir intensivt med mina pojkarna som busade & slogs lite.

Efter det så duschade jag barnen, maken lagade middag *2, jag har varit på Partylite ikväll (shoppade lite värmeljus) och sedan har jag pussat på alla mina barn godnatt! Läst Gummi-Tarzan för Elias, men tror nog att Simon kan tycka den är roligare.
Imorgon är det dags för LIAN igen, sedan är jag ledig på tisdag. Då ska jag försöka läsa en hel del inför tentan som jag har på onsdag, gå igenom gruppredovisningen som vi har på onsdag också.
Sedan är det ju snart helg igen... Och nu är det verkligen massa framöver.. Ullared, Göteborg, Tjejkväll, födelsedagsfirande m.m.. Men härligt... Och sedan är det ju snart december och allt vad det innebär....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar