fredag 11 oktober 2013

Fredagskväll - hemtenta


Fredagen började väldigt dålig i morse där jag tappade humöret på barnen, Simon och jag skildes som ovänner i skolan. Sedan fick jag stressa iväg & handla och även stressa iväg för att komma i tid till tandläkaren. Där passade kronan så den är dit satt nu. De plockade även lite tandsten + att vi snackade mellanrumsborste, så nu måste beställas nu. Sedan hämtade barnen, handla igen (någon hade glömt kycklingen) sedan hem och småfixa. Ser att vi har fått en hemtenta, lagar middag, äter middagen och börjar sedan skriva på hemtentan.. Efter 2 timmar effektiv tid är jag färdig & den är iväg mailad.. Hoppas bara att den blir godkänd..

Imorgon är det kalasdags för Elias, en kompis i skolan har fyllt år...Sedan kommer vänner hit hela dagen & umgås med oss... Annars blir det väl ganska lugnt hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar