onsdag 30 oktober 2013

Loppi blogbag


Jag har ju blivit utvald att även Oktober månad få hem Loppi blogbag och testa lite.
Jag fick Croodarna på dvd, Barnängens Sensitive Deo 50 ml, Santa Marias nya kryddblandning Coriander & Chili, Reztart, och SweetDrops Stevia.

Croodarna var verkligen superskoj film. Hela familjen tyckte den var rolig. Och det var verkligen härligt att sitta allihopa i soffan & mysa en helt vanlig dag.
Barnängens Sensitive Deo gillar inte jag riktigt. Men det är ju för att jag inte gillar rollon. Jag tyckte inte det var så snabbtorkade som kanske är tanken..
Santa Marias nya kryddblandning Coriander & Chili, har jag inte riktigt hunnit testa. Men tänkte göra det under helgen...
Reztart var väldigt choklad i smaken. Man kände lite svag smak av banan. Helt okej som mellanmål.
SweetDrops Stevia med chokladsmak, testade jag igår.. Var verkligen konstigt att droppa i några droppar i vattnet & få det att smaka choklad, men helt okej att testa tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar