onsdag 30 oktober 2013

Stormen & LIA

I måndags var det dags för min 4:e LIA-dag. Då fick jag gå bredvid en ny tandläkare. Hon var superduktig, bara jobbat som detta  3 år. Men var snäll & berättade mycket + att jag fick hålla sugen några gånger. Men attan vad svårt det ändå var... Hehe det tror man ju inte.
Men även den dagen gick väldigt fort, kul ändå att det händer saker hela tiden..

I måndags kom ju varningarna om Stormen Simone, så vi fick ett mail om att gårdagens föreläsning var iställd. Så istället kunde jag vara hemma med familjen.. Eller ja så mycket var de kanske inte hemma, iallafall inte gubben & killarna då de åkte ut till makens gamla chef i skogen för att kolla på skogsmaskin.. Men vi åt frukost ihop + att jag sedan hade Hanna & hennes kompis som sällskap hela dagen.
Jag har gått & småplockat, pratat med mamma och bestämt att vi ska åka & bada tillsammans med barnen på torsdag. Jag frågade henne då maken ska ju jobba torsdag/fredag denna veckan..Känns ju alltid skönare med en vuxen till som kan hjälpa mig att hålla koll. Ska bli kul att se hur Hanna har utvecklats på simskolan.

Igår kom Simons kompis/tjej hit med en present som hon hade köpt i Bulgarien. En kylskåpsmagnet som ser ut som ett hjärta.. Så himla fint och så en handskriven lapp om hur mycket hon tycker om honom.. URGULLIGT!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar