lördag 19 oktober 2013

Vad är det för fel??


Under årens lopp har jag haft olika bekantskapar.. Dels några som jag har varit ute & gått en hel del i perioder.. Men sedan har det liksom trappats av.. Och nu har jag återkommit till en tjej som jag gick med för något år sedan, hon ville gärna gå då hon vill gå ner i vikt för en viktig grej.. Och vi bestämmer, jag skickar sms, jag ringer men hon svarar inte... Är det mig det är fel på? Vill man inte så så kan man ju liksom skriva ett svar tillbaka eller svara och säga det då..Har inte vanliga människor något hyfs kvar liksom??
Nja jag lägger inte ner mer energi på detta nu?? Tycker det är bara är tråkigt och tar en jävla massa energi ifrån mig eftersom jag vill ju gärna ha en väninna att gå och snacka med.. Men nej nu kör jag på själv.. Vill hon gå med mig igen är hon mer än välkommen att höra av sig, men är det så att jag måste ÄNDRA MIG!??

2 kommentarer:

  1. Nej, det är inte dig det är fel på. Alla kommer ju inte överens med alla, så funkar det ju. I just det här fallet är det ännu mindre dig det är fel på, jag säger som du - har man ändrat sig så är det naturligtvis ingenting som är fel med det, men man meddelar ju sig i så fall!! Visserligen kan det ju hända saker som gör att man inte kan höra av sig, men i många fall så kan man ju faktiskt göra det - åtminstone efter ett tag, om man nu inte kan göra det vid ett speciellt tillfälle. Tycker jag. Det är liksom schysstast mot alla. Har en kompis som är lite sådär och då blir jag lite grinig, det är så trist att höra av sig men inte få någon respons. I det här fallet handlar det bara om att jag hör av mig för att fråga hur det är osv. och det är klart att man inte har lust att svara jämt och kanske kräver jag för mycket, men vad fasen - jag själv är väldigt snabb på att svara på sms (och det är kanske därför jag vill att folk ska svara när man har skickat ett, inte nödvändigtvis direkt såklart, men någon gång inom den närmaste framtiden (läs: dagarna)). Du får smsa när du är här i stan och har tid över för promenader, då kan jag hänga på! :-) (Om jag är ledig vill säga).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Åsa!
      Ja men vi kan nog vara ganska lika för jag svarar supersnabbt på mail och på sms.. Men sedan är folk lite segare tillbaka..
      Oh jag får se när jag hinner träffa dig, åker ju med 2 tjejer när jag är i Tranås och då får jag ju anpassa mig efter dem, samtidigt som det är bra då jag kommer hem tidigare..

      Radera