fredag 1 november 2013

2 dagar ledigt

Barnen har ju höstlov denna veckan så vi har varit väldigt duktiga på att hitta på saker tillsammans med barnen..
I måndags var maken på Lantmännen och en leksaksaffär + att han bakade kanelbullar.
I tisdags var maken med killarna i skogen och kollade in skogsmaskiner och dottern och jag var hemma. Hon lekte med en kompis.
I onsdags så var jag i skolan, maken var då på Axamo med barnen för de ville se flygplan.
Igår torsdags var jag & barnen och deras mormor på Rosenlundsbadet och badade. Jag hade även med mig Hanna när jag handlade inför tjejkvällen...Var även på Rusta & shoppade ljusfat.
Idag fredag så har vi tagit det lugnt på förmiddagen, sedan åkte vi buss på eftermiddagen in till stan där vi löste in några wrapp-kuponger. 25kr på Granit och 50 kr på Lindex och Indiska. Jag har också köpt en Micro-Usb för att ha till Raspberryn, då jag har fått problem med att ladda min mobil, men nu hoppas jag att det ska bli bättre.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar