måndag 11 november 2013

Ny vecka..

Alltså då var det dags igen för en ny vecka och LIA. Kändes som det var nyss jag var där, men ändå har jag hunnit med så mycket i mellan.
Efter dagens LIA ska jag på allvar försöka sätta mig ner & skriva lite på LIA-rapporten, jag ska bara kolla av några uppgifter.
Imorgon är det pysselkväll i Hannas klass... Vi är några föräldrar som vill få till en bättre sammanhållning i klassen, dock var det väl bara hälften som hade anmält sig som jag fattade det. Jaja bättre än inget, men de som har anmält sig är ändå de som man brukar ha koll på och vet vem som är vem.
På torsdag är det möte för mig igen på Socialen, ska träffa Hannas till tänkta kontaktperson, det ska bli kul/intressant. Och jag har även lovat mamma att hjälpa henne med att färga håret i veckan.
Annars vet jag inte riktigt vad veckan har att erbjuda, funderar starkt på att sätta upp lite julgardiner även om jag själv känner att det är lite i tidigaste laget, men kanske kan fixa något fönster för att få det ur världen och hinna med allting annat som ska göras.

Nej dags att göra sig i ordning så man kan väcka barnen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar