måndag 5 mars 2012

Måndag kväll

Blev ingen promenad, grannen hörde inte av sig och jag hörde inte heller av mig. Men jag passade på att lägga barnen istället. Det var ju läsläxa med Simon idag, vi har ju det 3 dagar i veckan.. Måndag - onsdag varje kväll när vi lägger honom!

Har funderat lite, skulle ju till tandläkaren på fredag! Men jag har inte ont i tanden (rotfylld) och jag har inte råd heller att gå, så jag är lite inne på att ringa & avboka.. Dumt kanske, men det må så vara! Den har ju bara gått sönder lite på "baksidan".

Ska ladda inför morgondagen genom att gå & lägga mig nu! Blir ju jobba & sedan bup, dock ringde specialpedagogen & meddelade att hon ionte kan närvara. Det är lite dåligt, men samtidigt förstår jag henne då detta fick hon veta av MIG förra veckan, vi fick ju själv veta det i onsdags. Dålig planering av BUP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar