söndag 4 mars 2012

Roliga appar??

Någon som har någon skoj app som man kan tipsa mig om?? Gärna fotoapp med härliga effekter..

Annars varit en okej dag, vaknade i soffan 05.20 i morse och gick då ner & lade mig i min säng då. Vaknade av att ungarna hoppade på mig 09.30. Ätit frukost, bytt ut alla julgardinerna till "sommar"gardinerna, sökt jobbarjobb. Maken har bakat kakor & killarna har spelat dataspel. Hanna har mest varit ute & lekt med granntjejen.. Och jag tycker fortfarande inte om det. För hon ville idag att Hanna skulle ge henne dockan och det sade jag nej till, då ville de att tjejen skulle få ha en docka hos sig en vecka eller två.. Vad är det för jävla dumheter?? Samtidigt kan vi ju inte hindra Hanna ifrån att leka med henne. Men igår hade granntjejen kommit på att de skulle måla med en tuschpenna på trapphuset, precis det som håller på att renoveras, vi sade till Hanna sedan när vi fick reda på detta att det får de inte göra.. Tack & lov gick det att få bort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar