måndag 13 maj 2013

Loppi Blogbag

För ca en vecka sedan anmälde jag mig till Loppi Blogbag och blev utvald vilket var så skoj.

För några dagar sedan kom det ett mail då om att jag var utvald & hur jag skulle gå tillväga med iinnehållet. Detta skulle testat INNAN den 13/5-13 och bloggas om..
Idag kom paketet hem till mig, och vad är det då för dag?? Jo 13/5-13
Hinner ju inte testa allt innan kvällen är kommen...


Innehöll följande..
  • MILDA receptbok och receptapp för säsongens bästa bakning.
  • BARNÄNGEN ny duschserie Shower + Lotion - perfekt för dig som har ont om tid eller ofta glömmer bort att smörja in dig efter duschen.
  • ARLA Apetina® Creamy Block - mjuk variant av ost perfekt för sommarlivet och som ingrediens i sallader, såser och röror.
  • COOP perfekta grillsåser inför sommaren. Testa både COOP BBQ Hickory och COOP BBQ Chipotle.
  • NICKE NYFIKEN-kit från STENA LINE - underhållning för alla sommarens resor.

    Jag har hunnit testa osten i lunchen idag. Den var god att äta verkligen... Har också provat barnängens  nya shower & Lotion vilket var superskön & med en frisk doft. Har också hunnit kika i Mildas receptbok & laddar ner appen också. Verkligen bra och goda recept ser det ut att vara & appen är bra uppbyggd... 


4 kommentarer:

  1. Skulle du skriva att produkterna inte var bra om du inte gillade dem?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skulle skriva om produkter ja .. vare sig jag gillade dem eller inte

      Radera