tisdag 14 maj 2013

Tjejer kan...


Varit hemma hos mamma på förmiddagen...Vi hjälptes åt att borra & skruva upp denna hyllan i deras kontor.. Så trevligt och bra!
Sedan hjälpte jag henne även med att slå bort 2 hyllor i deras köksskåp.. Blev mycket bättre nu!
Hon körde sedan hem mig då det regnade och då passade jag på att hämta Elias med så slapp vi gå hem & bli blöta.

Dock är ju de stora just nu på fritidshemmets dag... Och det verkligen står som spö i backen.. Så tråkigt, men hoppas att de har haft skoj. Ska alldeles straxt gå & hämta dem!

2 kommentarer:

  1. sv: jaa, jag tycker den ser asfräck ut :P

    SvaraRadera
  2. sv: sånt är jättedumt tycker jag. det borde istället bara vara en engångsumma. när man betalar varje månad så kommer det bli massa pengar tillslut. och man kan ju inte ta med det efter man flyttat heller :P

    SvaraRadera