torsdag 26 september 2013

Avbokat

Idag skulle jag ju till tandläkaren.. Men dessvärre ringde de för ca en timme sedan & avbokade det hela.
Kronan är färdig & så men det är ju inte säkert att den passar denna gången heller och då är det en speciell avtryckningsmaskin som inte var ledig idag + att de inte ville att jag skulle åka någon extra sväng, så då ville de ge mig en ny tid, om 2 veckor.. Ja ja det får bara gå liksom...

Testade TePe PlaqSearch häromkvällen..Ser väl bra ut tycker jag..
Pratade med min tandsköterska när jag ändå hade henne på telefonen om mellanrumsborste. Och hon menade på att man ska INTE använda mellanrumsborste om INTE tandläkaren har REKOMMENDERAT detta.. För man kan förstöra mer i munnen än vad man gör nytta. Och hon tyckte jag var för ung för att använda det. Det räcker med tandtråd, så jag går ifrån mellanrums borste & kommer bara köra med tandtråd. Och så får jag prata med tandläkaren när jag ska dit nästa gång om det är något hon tycker jag behöver göra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar