onsdag 18 september 2013

LIA-plats - var inte så lätt!


Jaha här har man börjat en utbildning där de snackar om att det är så gott sammarbete mellan utbildningssamordnaren och tandkliniker.. Det är det säkert, men jag har ändå hamnat i en negativ spiral. Kan ju vara så att det är JAG som har fått måndagsexemplaren.
Ringde först till min klinik inom folktandvården och då svarade de nej eftersom de skulle flytta till nya lokaler under denna perioden.
Sedan var det en privat klinik jag ringde till och nej då kunde de inte ta emot pga omorganisation..
Så nu har jag kontaktat min folktandvård på området där jag bor efter att ha kollat med min utbildningsledare att det är okej då jag vill gärna vara där en längre period sedan. Och det var det ju.
Pratade med någon i förrgår som skulle lämna en lapp till någon annan kvinna.. Men har jag inte hört något imorgon får jag nog ligga på..Ska ju börja om 2,5 veckor. Det börjar bli panik i lingonskogen som man brukar säga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar