fredag 27 september 2013

Träna i det tysta..

Alla muskler behöver någon gång tränas.... Hur ofta t ex tränar vi muskulaturen i bäckebotten?
Jag har typ övat på knipövningar när jag har fött barn och sedan har jag slutat efter att jag har varit på efterkontrollen och fått tummen upp.. Men nu när jag har varit förkyld så har jag verkligen känt att oups att shit kommer det inte lite läckage?? Ja inte för att jag är förkyld utan för att jag nyser alltså... Hehe..

Så nu har jag beställt och fått hem träningsredskap...

Vielle Vagitrim knipkulor

Men härligt verkligen att se att jag inte är så otränad som jag trodde... Tränar med tyngsta vikten. Men det är faktiskt lite jobbigt.. Ska bli kul och se om det blir träningsvärk "därnere" med... Det har en tjej sagt att det kan bli...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar