fredag 4 oktober 2013

Fredag = sjukdag

Jaha, vaknade i morse och Simon hade ännu mer ont i halsen och jag var också svullen. Maken blev hemma & vabbade då jag pluggat idag. + att jag skulle ju på ett möte idag..
Det var trevligt att träffa Simons nya kontaktperson. Hoppas att det kommer bli superbra... Håller verkligen tummarna för det. De ska träffas för första gången nu på onsdag här hemma och sedan kör de igång med ridningen IGEN.. Som han har längtat..

Tyvärr fick vi ställa in Göteborg i helgen! Var ju tänkt att vi skulle åkt ner till min bror och hans fru men Micke hade redan varit sjuk & svägerskan skulle iväg på något jippo med jobbet nästa helg så ja vi avbokade. Dock blev verkligen Elias såååå ledsen.. Han grät & stora tårar rullade nerför kinderna. Han ville så gärna åkt idag. Men vi har redan boka in ny helg så det blir nog kalas.!

Jag ringde också min LIA-plats för att se ur de har det med restriktioner av att jag är sjuk..   Men jag var välkommen dit så länge jag inte hade ont i halsen. Så nu får vi hoppas att det går över för jag vill verkligen gå på måndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar