söndag 6 oktober 2013

Söndag - städdag

Idag vaknade jag inte förrän 11.. Och då vaknade jag med värsta huvudvärken.. Shit alltså, och den har hängt med hela dagen lite så där i bakgrunden hela dagen.
Städning stod på schemat. Så jag städade av Hannas rum först med hjälp av henne. Hon var duktig. Elias rum stod sedan på tur, men han var inte lika hjälpsam. Men jag körde av det snabbt också. Sedan har jag gått & småplockat i Simons rum och även ute i hallen på nedervåningen.

Simon verkar ha fått ögoninflammation... Det är rött, gör ont och kladdar lite. Så maken blir hemma imorgon med med sonen, jag ska ju på LIA så gubben får offra sig imorgon med. Blir det så att Simon måste vara hemma tisdag med så får vi kolla om farmor & farfar kan ta honom då jag ska ha föreläsning som är viktigt att jag är med på + att gubben ska på kurs på jobbet hela dagen..

Ikväll har jag varit ut med grannen och gått.. Det var så länge sedan, men ack så himla skönt. Vi snackade om allt möjligt & pang så var vi hemma igen.. 5,1 km, 55 minuter och 349 kcal brända.. HÄRLIGT! Hoppas att det blir fler gånger..

Jaha, kanske ska försöka ladda inför LIA imorgon som sagt vad.. Lite nervös men det är mest att kika på och ta in allt de gör.. Det blir nog kalas, sedan är det ju detta med rapportskrivningen, men det bara måste gå... HEJA mig!

Bara ÄLSKAR dessa filmer...

1 kommentar:

  1. Hej! Hoppas du har haft en bra måndag! Kram från Eva

    SvaraRadera