onsdag 9 oktober 2013

Tänger och promenad

Igår fick alla barnen gå till skolan.. Herr Make var ju hemma i måndags med båda killarna då de var röda i ögonen & det kladdade lite, men när det inte hade blivit värre under måndagen så skickade vi dem till skolan igår.

Jag åkte till skolan & trots åksjuke tablett så mådde jag lite konstigt och när jag kom fram fick jag värsta huvudvärken. Jättekonstigt verkligen.
INSTRUMENTLÄRA stod på programmet igår, och snacka om att det är en hel del vi ska kunna.. Också här kommer det bli skriftligt, fick för mig att det bara skulle vara praktisk uppgift. Men tyvärr inte!
Men förvånad blev jag, för gud vad många tänger det finns för att dra ut tänder.. Det är nästan olika ifrån tand till tand...

Igårkväll gick jag med grannen igen, men denna gången blev det "bara" 4 km, fick kramp i båda vaderna och sedan gick det liksom inte längre..Får se om vi kommer ut ikväll..

Idag blir det föreläsning om tandvårdsförsäkran och ekonomin inom folktandvården..Kan nog bli en mastig föreläsning, men ska försöka mig vaken..
Och så kommer vi förmodligen få besked på om vi klarade förra tentan.. Jag är verkligen nervös.. Hoppas så för då kan man släppa den biten liksom..

Ikväll kommer också Simons kontakperson hit på besök. De ska träffas första gången..
Och så börjar ju Grey´s anatomy och jag ska leta efter en biblioteksbok som jag har fått påminnelse om men som jag ändå trodde vi hade lämnat in... Får göra en dubbelcheck...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar