söndag 29 december 2013

Skojsat till det & besök hos den äldre generationen

Mamma & jag var ute i förrgår för att skojsa till det lite för min bror & svägerska som gifte sig 2 dagar innan julafton uppe i Boden. Hängde upp lakansväven, gömde tv doserna, smulade knäckebröd i deras säng & lade vet både i diskmaskinen & ugnen.. Hehe, lite skoj får man ju räkna med!

Idag har vi varit i Askeryd för att hälsa på min mormor Britta!  Det var jag och mina 3 barn, syrran med hennes 2 söner & så mamma.. Vi åkte 2 bilar dit! Det gick bra. Lite stimmigt ett tag,m en sedan gick vi ut 2 timmar till en lekpark och efter det var det god middag & en massa bus med min mormor i ledning medan jag, mamma & syrran diskade..

Haft en lugn kväll, jag har varit supertrött.. Ska alldeles straxt gå & sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar