måndag 23 december 2013

Uppesittarkväll

Har haft en helt okej uppesittarkväll.. Min bror ringde i morse och frågade om han och svägerskan kunde komma & hälsa på oss ikväll..Och självklart var de välkomna! Men först har maken & Simon varit iväg & handlat sista julklappen till Ronja + sista maten. Sedan har vi kokat skinkan & griljerat den. Jag har städat av hela lägenheten med snabeldraken och sedan lagade vi Tacos innan de kom. Barnen fick sina julklappar av dem.. Simon fick en bok med bilar han skulle bygga ihop & fakta. Mycket bra.. Elias fick en till bandyklubba då hans gick sönder när han kom hem ifrån dem sist, men det fick ju jag en till skänkes på en sida på facebook. Men det är kalas för då har han 2 st tills när han ska börja spela innebandy..Vilket vi ska försöka med här i vår.
Hanna fick ett set med MASSA pärlor för att göra smycke.. Härligt värre.... Hihi, får se om vi kan köra massproduktion här sedan..:-D

En söt liten mage hade hon fått med min svägerska.. Härligt att veta vad det är för en liten krabat som gömmer sig därinne.. Längtar så tills i vår när hen kommer ut..

Jag vann iallafall en ny lott... Micke & Matilda åkte hem vid 22 tiden och sedan spelade vi 4:e bingot innan alla barnen ville gå & lägga sig..
Jag har lagt alla julklapparna under granen, utom det stora som fortfarande finns nere i förrådet.. Det får vi hämta imorgon...
Dags att krypa ner i sängen... Så trött...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar