onsdag 1 januari 2014

1 Januari 2014

Sov till 11 idag, ja eller hade ju varit uppe vid 8 och kissat också. Men efter det så bara somnade jag om.
Idag ställde jag mig på vågen gått ner 0,6 kg på bara några dagar.. Känns himla bra måste jag säga.. Men idag börjar den stora starten.. 97,6 kg.. Så nu kör vi..
Dock blir det ingen motion idag, kan ju inte gå ut alldeles för hårt.. Som jag brukar göra, det är ju alltid allt eller inget. Men nu ska det bli bestående förändringar. 2014 är MITT år... och det är nu jag ska må bra!!
Idag blir det ingen fart här hemma, maken har "veckohandlat" och jag har mest suttit här.. Men det känns som en schysst fördelning tycker jag!


1 kommentar:

  1. Hej Linda! Jag har gjort en omstart för att gå ner i vikt. Gick ner mycket för 2 år sen men på väg upp igen 1,9 ner första veckan utan sötsaker :) vi kan peppa varandra. Jag tränat på Atlantis och äter inget sött

    SvaraRadera