lördag 11 januari 2014

Lördag - Promenad & plugg

Inatt har jag sovit i Hannas säng. Fy fan vilken natt.. Har verkligen sovit skitdåligt måste jag säga.. varför låg jag då där kan man ju undra? Jo Hanna & Elias låg i min säng eftersom de hade sett någon bild på någon "tjuv" igår på surfplattan.
Hade verkligen super ont i ryggen när jag vaknade så i natt hoppas jag få sova i min egna säng.
Pluggat ett par timmar idag & även hunnit med en promenad med Herr Make & Elias medan de större barnen var hemma & fixade med fruktsallad.
De hade verkligen gjort det jättemysigt hemma, så det var så härligt att komma hem igen.
Sedan ringde jag grannen & frågade om hon skulle med ut & gå.. Så vi gick en kort promenad hon & jag med i eftermiddags medan gubben & de 2 äldsta barnen fixade maten..
Plan imorgon är att plugga vidare, gå tipspromenad med mera...
Ikväll blir det mys med popcorn & kanske en lite film.. Iallafall för mig när övriga familjen gått & lagt sig.. Snart "Stjärnorna på slottet"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar