måndag 13 januari 2014

Måndag - Skola, Veckohandling & vardag

Måndag!! Varit på sista föreläsningen om munslemhinnan, vet inte direkt om jag har blivit MYCKET klokare. Men men.. Nu är det gjort iallafall. Behövde bara hämta Hanna idag då Simon gick hem själv ifrån fritids idag + att maken hämtade Elias. Gick hem & började med middagen innan maken kom hem & tog över så jag kunde koncentrera mig på veckohandlingen & skriva inköpslista.
När vi hade ätit middagen så följde Hanna med mig & åkte iväg & handlade. Skönt att ha det gjort så man slipper göra det på onsdag när man är ledig. Då kan man koncentrera sig på julbelysningen & så vidare här hemma.. Skulle behöva STÄDA!!
Mina steg blev ändå 7300 steg idag med tanke på att jag inte har gått någon "riktigt" promenad så är jag ändå grymt nöjd.. Får se om jag kommer ut imorgon...!
Dags att krypa ner i sängen, en ny dag imorgon i skolan, det sista för veckan.. Kommunikation står på schemat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar