söndag 29 september 2013

Tjejträff, shopping och kalas..

Jaha, igår fm så åkte hela familjen till min kusin Alexandra och hämtade en gammal torktumlare som de inte ville ha mer... Och denna skänkte de bort till oss emot att vi kom och hämtade den..
Underbart, den funkade kalas.. Så nu kan jag äntligen torka tvätt igen här hemma. Annars tycker jag dagen i sig var lugn, på kvällen var det ju dags för tjejträff.. Vi skulle träffas hemma hos L och där bjöd hon på mat. Det var mycket trevligt och maten var supergod. Det tråkiga var väl att de andra tjejerna gick ganska tidigt så till slut var det bara jag & L kvar men vi satt och snackade och hade ändå trevligt. Jag ringde Herr Make straxt efter midnatt så kom han & hämtade mig..

Idag sov vi länge, åkte till A6 och shoppade 6 par vinterskor till hela familjen för 1700:-, mycket pengar. Men det är ju sådant som måste finnas.

Sedan var det dags för kalaset i Habo. Emilia har fyllt 2 år ... Och gud vad paket den ungen fick.. ca 12 st bara ifrån min dottern som har gått igenom rummet & valt med noga omsorg vad hennes kusin ska få av henne... Hehe..
Ikväll har jag lagat mat, Simon har haft R här, de är nu tillsammans sade de... Härligt!
Jag har pluggat och ska alldeles straxt gå & lägga mig då det är tenta imorgon. Jag är lite nervös att jag inte kommer kunna något imorgon, men men får bara hålla tummarna..

Imorgon är de ju också dags för mig att ha möte med kanske Simons tilltänkta kontaktperson. Vi får se hur det går imorgon..


Älskar att "fönstershoppa" på internet.. Nu är jag sugna på sådana här lampor... Får se om maken kanske också kan vara sugna på dem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar