måndag 30 september 2013

Blev godkänd!

Gud, så himla skönt. Tentan som vi gjorde för 2 veckor sedan har vi fått besked på idag.. Hela klassen är godkända!! Dock vet jag inte om det "bara" är godkänt eller om man kanske t o m har VG, men det får vi besked om längre fram.
Dagens tenta gällande mikroorganismer gick ganska bra också tycker jag! Svarade på ALLA frågorna återigen, så jag hoppas att jag har lyckats skrapa ihop till G idag med.. Men det får vi se om 2 veckor.. Eller föreläsarna har iallafall det på sig att rätta tentorna..
Men det känns ju ändå grymt skönt! Så nu ska jag få mig en belöning tänkte jag i form av en makeup kurs på Make Up Store som jag hade en gratiskupong på i min restaurangchansen.
Det blir nästa vecka som jag ska unna mig detta.. En hel timmes sminklektion... HÄRLIGT! Värde 500:-


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar