torsdag 24 oktober 2013

Både bra & dåligt...

I går gick det verkligen superbra på tentan. Jag är asnöjd & får jag inte VG på den vet i tusan alltså!
Och hur gött är inte det att känna att detta kunde verkligen jag! Hehe!
Dock började jag i tisdags känna av mitt vänstra öga lite, att det liksom skavde lite.. Igår blev det värre och igår eftermiddag var jag riktigt röd. Tjejerna jag åkte med sade att det tror att det är vagel och rekommenderade mig att köpa salva. Så jag gick fram till centrum och köpte salva till ögat. I går kväll började det göra mer ont under ögonlocket (som det var smuts där) och i morse när jag vaknade så var det ännu rödare & svullet. Men kontaktade Vc och de tror på att det är vagel som jag har. Så behandla med salvan (som lindrar) och bara härda ut...

Idag har jag annars haft en bra dag! Unnade mig lite off ifrån studierna & har putsat alla fönster utvändigt på bottenplan, och även invändigt i Hannas rum där jag bytte ifrån hennes röda (julgardiner) och satte upp lite andra gardiner.. Mycket trevligare.. Sett på film, och sjungit en massa...
Sedan varit på möte för att utvärdera våran familjebehandling vi går på, och det kommer vi fortsätta med sade både maken & jag..
Hämtade barnen & körde donkan så klockan blev 17.30 innan alla var hämtade.
Pratat med mamma ikväll (är en vecka sedan vi träffades och snackade) och snackade även med syrran som kommer hit imorgon med sina pojkar.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar