tisdag 1 oktober 2013

Älskade unge


Usch!! Elias är verkligen en supertrött kille när man hämtar honom om dagarna.. Han måste ha varit igång ifrån start tills jag kommer kan jag känna.. Lämnar ju honom 06.45 de dagar jag är i skolan & hämtar honom mellan 15.30 - 17 de dagarna då.
Imorgon blir det iallafall lite sovmorgon då jag läser hemifrån. Vi ska egentligen jobba med ett grupparbete, men gruppen har kommit överens om att jobba var och en hemifrån lite så får vi väl se vad som händer. Sedan känner jag att jag vill plugga en del på tentan som vi har om 2 veckor.
Dock måste jag också göra lite ärende.. Glasögonen åker ner på näsan hela tiden & det är riktigt jobbigt så jag tänkte åka förbi en optiker & se om de kanske kan hjälpa mig. Ska även åka & kolla på 2 födelsedagspresenter till 2 kompisar till barnen som snart ska ha kalas. Men ack vad svårt det är..
På torsdag kommer en kille hit för att kolla på våran torktumlare. Vi ska nog kanske kunna få den lagad på garanti, men vi får se.. Jag ropar inte hej ännu. Sedan är det möte på Bup ihop med socialen, skolan, fritids. Se hur vi ska kunna hjälpa Simon på bästa sätt, fast samtidigt kan jag väl känna att vi hade kunnat vänta tills EFTER utredningen (om de nu ska göra någon). Maken & jag ska också veckohandla ihop den dagen, ska bli mysigt!
På fredag är det dags för kontaktpersons mötet, det skulle ju egentligen varit igår. Men något akut hände så jag hoppas att det blir av nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar