måndag 14 oktober 2013

LIA - dag 2 + ändrade planer

Idag har jag varit på LIA, fick gå bredvid en tandsköterska & en tandläkare hela dagen och idag så sade de till mig att jag fick ställa frågor under ingreppen.. Förra veckan fick jag höra att jag inte skulle göra det av 1:e tandsköterskan, men man får väl se lite vilka man går bredvid & liksom kolla läget.
Men dagen har verkligen bara rullat på fort.. Och då innebär det ju att det är intressant.

Hämtade de stora barnen efter att jag hade slutat, dock ville de inte följa med utan gick ner till R lite för att leka med henne. Jag gick hem & började med middagen! Hamburgare & bröd, enkelt och smidigt. Imorgon blir det korv med bröd. Tråkigt med sant.! Får komma på något bättre kanske..

Skulle ha gått med grannen ikväll, men tyvärr blev det inget...Så jag har pluggat och lagt lite barn...

Nu straxt sova, imorgon är det dags för tenta igen!! Känner mig inte helt 100% inför detta....Men det får gå som det går...Håll tummarna för mig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar