torsdag 7 november 2013

Bra besked, sjukdomar och latin!

Har inte hunnit skriva förrän nu!
Dagarna bara rusar iväg för mig verkligen! Praktiken i måndags var okej som alltid. Måste på allvar börja skriva på LIA-rapporten, men tänkte faktiskt vänta med det tills nästa vecka. Istället ska jag satsa på den nya kursen. Anatomi - huvud- och halsregionen. Mammamia, det är MÄNGDER med latin.
I tisdags när jag hämtade Simon på fritids mådde han inte alls bra, och feber kom sedan på kvällen. Influensa förmodligen som slagit till. Hans pappa fick vabba. Igår när jag var i skolan började jag också bli dålig så när jag kom hem vid 16 gick jag & lade mig. Sov till 08 i morse, men känner mig MYCKET piggare idag fastän jag fortfarande har frossa till & från och ont i kroppen och halsen.
Fick besked på tenta nr 3 & 4 igår.. VG på dem båda.. (VG är det bästa vi kan få i skolan så jag är apnöjd) På den ena hade jag bara 2 slarvfel..
Simon mår mycket bättre, men jag behåller honom hemma imorgon med, behöver ju inte smitta en massa kompisar i skolan..
Lördag närmar sig och trippen till Ullared! Ska nog shoppa lugnt hade jag tänkt mig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar