onsdag 27 november 2013

Det var som världen höll på att gå under..

Jösses, 3 övertrötta barn igårkväll... Elias var värst. Han vägrade att låta pappa borsta tänderna, och när jag sedan skulle göra det (hade ju tänkt baka pannkakor till middagen idag + plugga) så ville han heller inte. Stod & höll handen för munnen och sprang & gömde sig. Skrek & slogs hej vilt. Men till sist fångade jag in honom & fick tänderna gjorda.. Men sedan var det bråk om pyjamasen i 20 minuter innan jag äntligen fick han i säng.. Låg bredvid en stund så han kunde slappna av.. Men han sov drygt bara 1 timme innan han blev jätteorolig igen, så då låg jag bredvid honom en stund men han kom aldrig till ro...
Skrek som en gris när jag sade att nu kan du få följa med upp och sova i mammas säng i natt.. Skrek i 20 minuter till..Men efter mycket om & men somnade han gott i våran säng innan 21.. Jag släckte också vid den tiden & somnade.. Så i morse vaknade jag INNAN väckarklockan. Skönt att ändå ha fått lite sömn måste jag säga.... ca 7,5 timmar.. Helt okej..

Idag är det tenta i skolan, satt ju och försökte plugga igårkväll men det gick ju inte så bra med Herr Gaphals så jag får förlita mig på att det är "bra" frågor idag som jag kan...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar