onsdag 13 november 2013

Nya inlägg samt lite rapportskrivning

Nu är det över 6 månader sedan vi var på fotexperten med Simon. Jag har lovat Simon att jag ska ringa & kolla om vi kan få någon ny tid.. Dels har han ju vuxit 2 stl MINST och sedan har han börjat få jätteont i foten igen.

Igår kväll satt jag med ont i magen & en frustration som bara växte sig större & större över denna jäkla rapportskrivning vi måste skriva om LIAN. Hade det varit en enkel uppsats så hade jag ju bara kunnat ordbajsa, men att det ska vara uppställt på ett visst sätt och under vissa rubriker blir jag bara alldeles snurrig av..
Nu på fm känns det iallafall lättare & jag skriver lite och sedan får vi liksom bara se hur de tänker. Jag vet inte alls hur en rapport ska se ut så det blir nog bra vilket som hoppas jag!
Dock ska jag se om jag kan få tag på föreläsaren & se om jag kan få se en annan rapport när jag ändå är inne i skolan idag... Så man vet på ett ungefär hur man ska bygga upp det hela...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar