fredag 22 november 2013

Överpigg - är det något man kan vara??

Gud, vilken dag det har varit. Elias hade feber i morse igen och var ändå ganska påverkad av den.. Men sedan skulle vi ju iväg till fotexperten & redan då såg jag förändringarna... Pillade på allt och så.. Sedan körde vi ett par ärende och till slut var det bara att ge upp för då höll han på att riva EKO.
Sedan har han verkligen hållit på HELA dagen och jävlats.. Mamma sade åt mig att ta ut honom och springa lite, men det då hostar han ju upp lungorna..

Hur gick det då hos fotexperten.? Ja Simon fick nya inlägg eftersom han hade vuxit så mycket, men sedan bad han oss att kontakta sjukgymnastiken då han ser att Simon är stel i vadmusklerna vilket kan innebära att det är därför han går som han gör med fötterna. Men sedan såg han också att Simon är sne i ryggen så han tyckte jag skulle ringa en läkare och boka tid. Så det har jag gjort nu. Det är ju bara det att nu har Simon gått runt och berättat för ALLA i skolan att han är sne i ryggen, ett par decimeter som han säger.. Haha.. Jaja..
Granen är inköpt, 249:- på Rusta. Så nu är det också fixat.

Simon har haft kompisen/Flickvännen Ronja här i eftermiddag/kväll.. Och jag har passat på att baka lussekatter, åka en del ärende, byta till mig 2 termobyxor till Simon till ett värde av 50:-, som hittat. De kan han ha när han ska rida.
Vi har också testat en ny maträtt här hemma, dock var det ingen direkt som uppskattade det... Hemmagjorda chicken Nuggets.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar