torsdag 21 november 2013

Sämre igen...


Attans dagen har varit bra för Elias förutom det där jobbiga hostan.. Men nu i kväll kom den dumma febern tillbaka så han ville knappt ha någon mat.. Lade mig bredvid honom & läste ur "Håkan Bråkans busbok". Dock undrar jag vem det egentligen är som tycker den är roligast??
Imorgon får han bli hemma med mig med, dock får vi se hur det går när vi ska iväg till Fotexperten med Simon. Men det måste göras, vill ju inte skjuta upp det för mycket så det blir värsta ansamlingen igen några andra dagar när jag är ledig..

Förresten pratat med lillebror ikväll, han ska opereras imorgon så jag ville bara snacka lite med honom. Hoppas att operationen kommer lyckas bra på honom, vore ju kul om det blev bättre!
Nej dags att krypa ner i sängen så man orkar med morgondagen också. Har lite på agenda, får se vad man hinner med och orkar med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar