torsdag 21 november 2013

Jag har nog åkt dit


Japp, jag har nog åkt dit nu så det skriker om det. När barnen var små hade jag en bekant som jag bodde "granne" med. Hon gjorde ALLT för sin dotter och jag tänkte att ALDRIG att jag kommer göra så mot mina barn.. Och NU har jag kommit på det! Jag gör typ ALLT för barnen.!
Alltså varför gör man detta för barnen? Vem är det som vinner på det??
De slänger av sig sina jackor & skor innan för dörren och slänger deras väska där med, gympapåsen packas aldrig upp, jag torkar rumpor när de har bajsat, jag lägger in deras tvätt, jag dukar frukosten .. Varför gör man det? För att man vill slippa tjata? Det går fortare om jag gör det??
Nej nu ska det bli ändring på torpet här hemma. Jag får sluta köra curling på mina ungar helt enkelt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar