onsdag 11 december 2013

2 skoldagar kvar + Luciatåg

Idag var jag bara inne under eftermiddagen i skolan. Dels för att ha en praktiskt tenta och sedan ha journalföring.
Den praktiska tentan gick superbra.. Hade 13 rätt av 13 möjliga... Hurra för mig!
Och sedan fick jag besked om att jag har klarat anatomitentan. Om det är G eller VG får jag reda på måndag. Men det är ju grymt härligt att jag har klarat av ALLA tentorna som vi har haft denna terminen. Jag är lycklig iallafall..

Har ikväll varit på första luciatåget för i år. 4:orna hade genrep inför fredagen så ikväll var föräldrarna bjudna. Mycket mysigt var det faktiskt.

Imorgon är jag "ledig", men då ska jag till tandläkare med Elias & sedan sjukgymnastiken med Simon. Det ska också veckohandlas imorgon
Full rulle som vanligt!

Nej dags att krypa i säng, är grymt trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar