måndag 9 december 2013

Sista LIAN avklarad

Hade ju räknat med att gå till klockan 17 idag, men döm om min förvåning när de säger att de ska stänga kliniken redan klockan 13 idag. + att den tandsköterskan jag skulle vara med var ledig så jag fick kasta om schemat lite. Men det funkade det med!
Dock var det en rotbehandling på morgonen som uteblev så vi hade 90 minuter till att göra typ ingenting fylla på material & så.
Lådan med skumtomtar som jag hade med mig togs emot tacksamt.. Så det var ju bra att det inte blev något bakat.

Hämtade ungarna tidigt med.. Dock blev Elias sur för de skulle kolla på film och sedan åka stjärtlapp. Simon blev glad iallafall & Hanna var på teater & slutade inte förrän senare idag!
Barnen har iallafall varit ute 3-4 timmar i eftermiddag & åkt pulka. De var helt kalla & våta när de kom in..
Har lagt dem ikväll och ska alldeles straxt sova med.. Är trött som attans...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar