torsdag 21 november 2013

Pilleridillar...

Ärligt talat... Jag måste snart gå till läkaren med min "ärta" innan jag hinner inbilla mig ännu mer. Dock sätter familjelivet stopp för det hela då jag är hemma med en sjuk Elias idag + att jag har massa möte idag + imorgon fm har jag också grejer med Simon som jag måste fixa. Får försöka fixa in ett besök på VC nästa vecka om det inte har försvunnit. Säkert är det ju "bara" en lymfkörtel, men tänk om det INTE är det!
Jag ska försöka låta bli att pilla där nu under en vecka jag bara nojjar ju mig mer..
Men som sagt vad säkert bara en lymfkörtel eller kanske t o m en fettknöl. Den är rörlig under huden, eller om det är huden som är rörlig på den och den ömmar inte... Kanske 0,5 cm stor. Inte lätt att hitta, eller ja ibland är den det, ibland inte.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar