onsdag 4 december 2013

Det finns ingen tid....

Usch!! Nu är det så där mycket igen.. Och jag känner mig så stressad...
I måndags hade jag min nästa sista gång på LIAN. Denna gången fick jag vara med i receptionen hela dagen + lite i sterilen. En liten annorlunda dag jämfört med när man är inne på rum och assisterar..
Igår i skolan hade vi föreläsning på förmiddagen om Härdplaster, det låter kanske inte som det mest intressanta, men det funkade.. Han var en bra föreläsare.. På eftermiddagen hade vi genomgång av 2 tentor som vi gjorde i början av terminen. Kändes ganska onödigt om jag får lov att säga det. Men men..
Idag har vi skola mellan 9-12, drygt att åka 2 timmar i bil för 3 timmar föreläsning, det är samma imorgon..
Idag ska Hanna träffa sin kontaktperson själv för första gången, hon har längtat så det blir ju kalas..
Annars är det verkligen fullt upp nu framöver..

Vecka 49
Torsdag: Skola + Simon tandis
Fredag: Familjebehandling, Simon läkare, Elias ska till Göteborg och jag ska ut & äta med mamma och syrran.
Lördag: Barnvakt i Habo
Söndag: Barnvakt i Habo

Vecka 50
Måndag: Sista Lian
Tisdag:  Skola + Julfest på Simons fritids
Onsdag: Telefontid med min läkare om tabletterna + Skola  Praktiskt (tenta + T4) + Luciafirande Simon på kvällen
Torsdag: Tandis Elias, Sjukgymnast Simon + Bup utan Simon
Fredag: Lucia hos Elias

Det värsta är att jag mår riktigt skit, eller ja sämre än vanligt.. Magkatarr HELA TIDEN nu och så vill jag verkligen bara dra täcket över huvudet.. Känner mig lite gråtfärdig mest hela tiden, men förmodligen är det väl tabletterna så det försöker vi tänka bort.. Det ska jag liksom bara gå igenom.
Får hoppas att det vänder fort bara....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar